sábado, 11 de abril de 2009

100 RETRATS TRAÇATS


El personaje de la imagen es César, buen amigo, también llamado cariñosamente "el inglés" y del que os recomiendo su blog (eclecticbox) siempre a la busca de temas interesantes e inéditos. César pertenece al grupo de personas que he tenido la gran suerte de conocer en Newton 21 y que son compañeros del grupo creativo. Este es el retrato a linea (oleo sobre tabla de madera) número 3 después del de Eva&Jana y Àlex. El tío lleva una energía concentrada que no se si queda reflejada en el trabajo pero al menos se ha intentado.

2 comentarios:

EclecticBox dijo...

Apa Mestre!!!
Quina sorpresa i quin gran honor!!!
M'agrada molt!!!
Ara enténc perqué ens feies fotos l'altre dia!!!
Suposo que donat el titol del post i sent el tercer, espero que haviat ens regalis la vista amb més retrats (a poder ser de la resta de gent de Newton, que no vull despertar gelos ni rés per l'estil ;)
Ja et vam dir amb els retrats previs que definitivament havies trobat una técnica i grafisme molt original i fresc, de ben segur que t'ho passes d'alló més bé fent-los!!!
Així que, endavant i a per els 100!!!

SALUT!

xavi.ilustra dijo...

Genial Edu!

Els que vas fer anteriorment ja em van agradar moltissim, la línia feta
a cop de pincell es força neta i molt segura. El fet d'utilitzar els colors complementaris completa a la perfecció el retrat, estic impacient per veure la sèrie una mica més avançada i poder-los gaudir en conjunt.

I si, has captat a la perfecció la energy d'aquest bon home :)

Jo vull que ens regalis la vista amb més retrats com aquest, amb gent o no de newton. Jo estic gelós, de moment... del teu traç! XD

(podries editar-los recopilats d'alguna manera)